sabnzbd 0.6.9 kan niet downloaden
-
burlington
- Newbie

sabnzbd 0.6.9 kan niet downloaden
ik gebruik al jarenlang sabnzb, alle upgrades waren niks mis mee, dat veranderde toen ik van versie 0.5.6 overstapte naar 0.6.9, foutmeldingen bij importeren van nzb's.
Heb ook geprobeerd rechtstreeks van binsearch een nzb te downloaden ook zelfde foutmelding , heb urenlang zitten klooien en teruggegaan naar 0.5.6 dan is er niets aan de hand Dit diverse malen herhaald ook zelfs nzbd helemaal van systeem gehaald en verse installatie geprobeerd met 0.6.9 , helpt allemaal niets , nu voor de zoveelste maal terug naar 0.5.6 en die werkt gewoon .
ben hele middag aan klooien geweest en geef het op , iemand misschien suggesties , want ik ben wel benieuwd waar het aan ligt.
bedankt alvast en gr Gert
Heb ook geprobeerd rechtstreeks van binsearch een nzb te downloaden ook zelfde foutmelding , heb urenlang zitten klooien en teruggegaan naar 0.5.6 dan is er niets aan de hand Dit diverse malen herhaald ook zelfs nzbd helemaal van systeem gehaald en verse installatie geprobeerd met 0.6.9 , helpt allemaal niets , nu voor de zoveelste maal terug naar 0.5.6 en die werkt gewoon .
ben hele middag aan klooien geweest en geef het op , iemand misschien suggesties , want ik ben wel benieuwd waar het aan ligt.
bedankt alvast en gr Gert
Re: sabnzbd 0.6.9 kan niet downloaden
Wat voor foutmeldingen?
Wanneer?
Waar komen de NZB files vandaan?
Wanneer?
Waar komen de NZB files vandaan?
-
burlington
- Newbie

bedankt voor je reactie shypike, ik krijg een melding , fout bij importeren van nzb. Nogmaals de nzbs komen gewoon van binsearch die ik dan importeer in sabnzb, kan bij alle versies van nzbd , behalve dan de laatste versie . Ga ik weer terug naar versie 0.5.6 dan is er niets aan de hand . downloaden is dus onmogelijk en heb een goede verbinding met mijn news server .
email maar eens zo'n "foute" NZB naar bugs at sabnzbd.org
(graag de URL van dit bericht er bij)
(graag de URL van dit bericht er bij)
-
burlington
- Newbie

NzB is opgestuurd met deze url ,
dank alvast
dank alvast
-
burlington
- Newbie

Heb eens gegoogled op internet , er zijn meerdere die dezelfde problemen hebben met deze nieuwe versie . Het kan ook niet aan de nzb liggen want waarom heb ik met al die zelfde nzb's geen trammelant met versie 0.5.6
Heel vreemd.
Jouw NZB doet het prima bij mij.
Welk operating system gebruik je?
Kun je preciezer aangeven wat voor foutmeldingen je krijgt?
Je zegt ook:
Jouw NZB doet het prima bij mij.
Welk operating system gebruik je?
Kun je preciezer aangeven wat voor foutmeldingen je krijgt?
Je zegt ook:
Heb je een of meer 0.6.x versies geprobeerd of alleen 0.5.6 en 0.6.9?bij alle versies van nzbd , behalve dan de laatste versie
-
burlington
- Newbie

ik gebruik sabnzbd al vanaf het begin tot en met 0.5.6, vanaf die versie heb ik meteen een upgrade gedaan naar 0.6.9, dus daar tussenin heb ik niks geprobeerd. De foutmeldingen die ik kreeg waren , importeren nzb niet mogelijk , foutief , bij geschiedenis stond : buiten de server bewaartijd , die melding kregen meerdere gebruikers , terwijl de nzb helemaal niet zo oud was , bovendien lukte het allemaal met 0.5.6 wel. die nzb heb ik jou opgestuurd was helemaal niks mis mee . Ik heb windows xp .
-
burlington
- Newbie

ik heb een ander idee, als ik vanaf versie 0.5.6 gewoon de volgende versie neem en dan kijken waar het mis gaat , maar waar kan ik vorige versies van sabnzbd downloaden ? en dan stapje voor stapje kijken bij welke versie het dan misgaat . Is dat een optie ?
-
burlington
- Newbie

Wat nieuws geprobeerd , heb versie 0.6.0 geinstalleerd , daar gaat het al mis , precies zelfde probleem als bij versie 0.6.9. Dus van 0.5.6 naar 0.6.0 daar gaat het al mis. Heb zelf diverse dingen uitgeprobeerd om de sabnzbd.ini over te zetten naar 0.6.0 , ook geen resultaat . Probleem blijft bestaan . volgens mij heeft het te maken met de indeling van mappen e.d. want sinds versie 0.6.0 spreekt met over de map admin , terwijl vorige versies cache was , ook dat heb ik veranderd in cache helaas ook geen resultaat . Heb zelf heel veel dingen onderzocht maar ik kom er niet uit .
-
burlington
- Newbie

ik heb het logbestand van versie 0.6.9 opgestuurd naar bugs@sabnzbd.org met de vermelding van deze url .
-
burlington
- Newbie

shypike, enorm bedankt voor het oplossen van het probleem . Door in de mappen na de driveletter : een slash te typen . Maar ik vraag me wel af waarom ik in al de jaren nooit geen problemen daarmee heb gehad , ben benieuwd hoe dat dan precies zit . Maar in ieder geval het is opgelost , nogmaals bedankt voor de tijd die je erin gestoken hebt .
m.vr.gr. Gert
m.vr.gr. Gert
Zoals ik al zei: je krijgt een onvoorspelbaar pad.
Doordat 0.6.x ook intern nogal anders is, kan het resultaat anders uitpakken.
Ik zal trouwens eens kijken of deze specifieke fout afgevangen kan worden,
het is namelijk per definitie een incorrect pad.
Doordat 0.6.x ook intern nogal anders is, kan het resultaat anders uitpakken.
Ik zal trouwens eens kijken of deze specifieke fout afgevangen kan worden,
het is namelijk per definitie een incorrect pad.