downloaden werkt niet goed

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Post Reply
Wipneus
Newbie
Newbie

downloaden werkt niet goed

Post by Wipneus »

Na de nieuwe versie (0713) kreeg ik problemen met downloaden van de nzb bestanden. Heb de vorige versie er weer opgezet maar het probleem blijft. De nzb bestanden staan er maar worden niet binnen gehaald. Ik gebruik de newsserver van mijn provider, Ziggo.

Wie weet raad?
romorio
Newbie
Newbie

Re: downloaden werkt niet goed

Post by romorio »

hallo wipneus,

how heb jij een upgade uitgevoerd naar versie 13?
shypike
Administrator
Administrator

Post by shypike »

Wipneus wrote:Na de nieuwe versie (0713) kreeg ik problemen met downloaden van de nzb bestanden. Heb de vorige versie er weer opgezet maar het probleem blijft. De nzb bestanden staan er maar worden niet binnen gehaald. Ik gebruik de newsserver van mijn provider, Ziggo.

Wie weet raad?
Zijn de NZBs niet gewoon te oud?
Wipneus
Newbie
Newbie

Post by Wipneus »

NZB Bestanden/links zijn nog geen dag tot 5 dagen oud daar ligt het niet aan.

Ik heb eerst de nieuwe versie in zijn geheel verwijderd inclusief instellingen. Toen weer de nieuwe gedownload maar het probleem bleef. Toen de nieuwste versie eraf en de vorige versie er weer op gezet maar het probleem bleef helaas. Heb nu weer de nieuwste erop gezet.

Heb een beetje gegoogeld en er schijnen (vaker) problemen te zijn bij ziggo met de newsserver. Vandaag tot nu toe alles binnen kunnen krijgen.

Heb wel gelezen dat men ipv news.ziggo.nl bij servers ook 213.132.189.35 neer kan zetten (heb het zelf niet getest) maar mensen die dat gedaan hebben daarbij werkte die daarna weer.

Hopelijk blijft het nu goed gaan, Ik heb wel de provider om informatie gevraagd waarom de news server zo vaak weigerd.
Post Reply