Sabnzb op Synology Nas stopt telkens

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Post Reply
Sabberdepap
Newbie
Newbie

Sabnzb op Synology Nas stopt telkens

Post by Sabberdepap »

Hi,

ik heb een probleempje wat mij op dit moment gek maakt ???

Ik draai op mijn DS213+ NAS van Synology Sab versie 0.7.20-13. Mijn NAS draait op DSM 5.1-5022 Update 4 en beide versies zijn de laatste versie beschikbaar.
Op dit moment is het zo dat SAB continue stopt met werken en ik dus via DSM het weer op "RUN" moet zetten. Dit gebeurde hiervoor ook wel eens maar dat was sporadisch. Meestal kan ik letterlijk 10-tallen GB downloaden, automatisch controleren en uitpakken zonder problemen. Maar sinds vandaag loopt hij om de zoveel minuten vast.
De status pagina geeft niets aan, de laatste log entries zijn van 3 dagen geleden. Ik gebruik (en heb altijd gebruikt) Eweka als nieuwsserver.

Nu heb ik alles binnen SAB dmv categorien etc goed ingesteld, is er een mogelijkheid om Sabnzb opnieuw te installeren zonder alles opnieuw in te stellen? Of heeft iemand een goede tip wat dit probleem kan verhelpen en voorkomen?

Ik hoor het graag, alvast bedankt!
Sabberdepap
Newbie
Newbie

Re: Sabnzb op Synology Nas stopt telkens

Post by Sabberdepap »

Uiteindelijk alles opnieuw geïnstalleerd en vooralsnog draait het weer volledig stabiel.

Topic kan op slot wat mij betreft.
Post Reply