Hi,
Sinds deze week heb ik een nieuwe modem van Ziggo ontvangen en mijn Synology NAS server heeft hierdoor een ander intern IP adres gekregen, vervolgens heb ik verschillende benodigde poorten voor de NAS opnieuw open gezet in mijn nieuwe modem maar Sabnzbd op mijn Synology DS413 is het enige programma dat ik niet meer werkend krijg. Het enige wat Sabnzbd niet meer doet is downloaden en als ik vervolgens mijn usenet server test, krijg ik ongeldige servernaam en kan hij deze niet bereiken. Vreemde daarbij is wel dat als ik Sabnzbd met dezelfde serverinstellingen op mijn pc draai die via dezelfde modem/router loopt, wel alles werkt maar alleen op mijn NAS niet meer. Ook een nieuwe server toevoegen of iets aanpassen aan mijn instellingen accepteert hij niet. Heb getracht ipv SSL via port 563 om te zetten naar 119 maar dan zegt sabnzbd mislukt in het icoontje waar opslaan staat. Ik hoop dat iemand een idee heeft waar dit aan zou kunnen liggen want ik kom er niet meer uit.
Thanks,
Mark
Sabnzbd krijgt geen verbinding met werkende usenet server
-
Hiddendragon
- Newbie

Re: Sabnzbd krijgt geen verbinding met werkende usenet serve
Ik denk dat je NAS geen werkende DNS heeft. Vul maar eens ipv de newsserver-naam het newsserver-IP-adres in, en test opnieuw