Is post-processing uit te zetten ?

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Post Reply
Nebb
Newbie
Newbie

Is post-processing uit te zetten ?

Post by Nebb »

Hoi,

Ik gebruik SABnzbd versie 0.7.16 al een tijdje en het werkt allemaal prima ;D

Echter, ik heb afgelopen week een NZB gedownload van +140 MB en die kreeg ik niet ingelezen.
Ik heb de NZB gesplitst in bestanden van ongeveer 5-6 MB groot en dat werkt prima.
De bedoeling is echter om de gehele download (+ 4200 bestanden) achteraf te gaan checken d.m.v. PAR2.
Alleen SABnzbd verwerkt de downoads en sommige bestanden worden zelfs netjes uitgepakt en de downloads worden verwijderd.

Op zich prima, maar aangezien ik alles gewoon handmatig wil controleren zou SABnzbd dit moeten doen.

De vraag is dus: Is er een mogelijkheid om post-processing helemaal uit te zetten ?
Dus geen PAR2 check, geen SFV check en ook niet gaan uitpakken.
Zo ja, waar kan ik dat instellen ?

Ik hoor het graag (positief of negatief) of wellicht een andere oplossing.

Groeten,
Tom
Nebb
Newbie
Newbie

Re: Is post-processing uit te zetten ?

Post by Nebb »

Ondertussen blijven zoeken op het forum en de volgende oplossing gevonden....

Bij Scheduling een schema gemaakt met daarin Pause post-processing op alle dagen om 00:00 uur laten starten.
Dat werkt, want alles blijft nu gewoon onaangeroerd in de download folder staan.

Mocht er toch nog een andere elegantere oplossing zijn, dan hoor ik dat wel.

Groeten,
Tom
shypike
Administrator
Administrator

Post by shypike »

Gewoon de post-processing van de Default categorie op "Download" zetten.
Nebb
Newbie
Newbie

Post by Nebb »

Hahaha, was alles maar zo simpel :-)

Bedankt !
psr
Newbie
Newbie

Post by psr »

Hoi,

Ik ben sinds vandaag Sabnzbd gaan gebruiken en het lukt mij niet om het programma zo in te stellen dat deze permanent geen post processing doet. Ik wil het programma dus uitsluitend gebruiken om te downloaden. Kan iemand mij de precieze stappen uitleggen hoe ik dat voor elkaar krijg? Als ik in het hoofdscherm bij processing voor de optie download kies slaat hij dat niet op (bij een volgende download staat hij weer gewoon op processing) en worden alleen de rar bestanden en één par2 bestand gedownload. Ik wil echter alle rar bestanden en par2 bestanden downloaden en vervolgens zelf de controle en het uitpakken doen.

Ik heb de vraag maar in dit topic gezet omdat deze hierbij aansluit.

Groet,
Patrick
shypike
Administrator
Administrator

Post by shypike »

Stel de post-processing stand van de Default categorie op "Download" in Config->Categories.
psr
Newbie
Newbie

Post by psr »

Hartstikke bedankt! Ik heb me rot gezocht bij de instellingen en kon het maar niet vinden. Nu is het dankzij jouw aanwijzing gelukt!

Groet,
Patrick
Post Reply