Sabnzbd stopt na ongeveer 10sec. Als alles goed werkt heb ik 150mbit, maar hij komt tot even ongeveer 80 mbit en zakt dan langzaam terug tot 0
Ik heb alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd zowel 0.7.14 als 0.7.16
Na het doorlopen van de wizard en het gevraagde herstarten krijg ik de melding dat chrome geen verbinding kan maken met localhost:8080
Het testen vd server levert daarna wel een succesvol verbinden op met localhost:8080
Ik ben geen netwerkheld dus wat kan ik doen?
Download stopt
Re: Download stopt
Welk operating system?
Welke Usenet provider?
WiFi of bedraad?
Welke Usenet provider?
WiFi of bedraad?
win7 64
caiway
draad
Heeft het met retentie te maken? Zit sinds een paar dagen op Newzbin en dan is er soms een wachtwoord nodig zag ik.
Ik ben hier niet erg in thuis maar ik probeer wat bij te leren.
Nu doen andere nzb's het weer wel
caiway
draad
Heeft het met retentie te maken? Zit sinds een paar dagen op Newzbin en dan is er soms een wachtwoord nodig zag ik.
Ik ben hier niet erg in thuis maar ik probeer wat bij te leren.
Nu doen andere nzb's het weer wel
Retentie kan ook een probleem zijn, of meer DMCA takedowns.
Post afwezig vertaalt zich ook in een lage snelheid.
Verder moet je nooit een retentie tijd instellen in SABnzbd
als je maar ėėn server hebt.
Post afwezig vertaalt zich ook in een lage snelheid.
Verder moet je nooit een retentie tijd instellen in SABnzbd
als je maar ėėn server hebt.
Ik krijg dan deze melding bij status: FOUT Kan niet aanmelden bij server news.caiway.nl:119
Verder zijn de instellingen ongewijzigd na installatie van sabnzbd wat betreft retentie
Verder zijn de instellingen ongewijzigd na installatie van sabnzbd wat betreft retentie
Tja, dat klinkt toch meer als een probleem bij caiway.tjeus wrote:Ik krijg dan deze melding bij status: FOUT Kan niet aanmelden bij server news.caiway.nl:119