Trage downloads

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Post Reply
roelb
Newbie
Newbie

Trage downloads

Post by roelb »

Hallo,

Ik heb sinds kort problemen met het downloaden van sommige nzb's. Sommigen halen mijn normale snelheid van rond de 2,5 mb/s wel, andere blijven rond de enkele Kb/s hangen. Mijn abonnement op mijn payserver loopt ook nog gewoon dus dit kan het probleem niet zijn. De snelheid kan dan ook flink veranderen. van enkele bytes/s tot 600 kb/s. Als ik een andere NZB pak gaat hij direct naar zijn normale snelheid van 2,5 Mb/s.

Onlangs heeft Ziggo wel buiten in de kast wat gemaakt, omdat mijn WiFi verbinding soms weg viel. Het probleem van het downloaden is echter gebleven en ik weet niet of het probleem daar in zit. Wat kan de reden zijn?
shypike
Administrator
Administrator

Re: Trage downloads

Post by shypike »

Lage download snelheid kan betekenen dat de post niet meer op de server staat.
Kijk maar eens naar de popup die tevoorschijn komt als je de muis cursor boven de job naam houdt.
Loopt telkens de "ontbrekende artikelen" op?
roelb
Newbie
Newbie

Post by roelb »

Ja dat klopt, maar de post staat er nog maar 14 dagen op? En eerst had ik dat heel af en toe, maar sinds kort bij 80% van de posts.
shypike
Administrator
Administrator

Post by shypike »

Zoek maar eens op DMCA takedown en Usenet.
roelb
Newbie
Newbie

Post by roelb »

Ah ok.. Het probleem zit hem dus waarschijnlijk in het feit dat deze allemaal verwijderd zijn.Dit is dus iets van sinds kort zie ik..
Post Reply