Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Ik gebruik al jaren Sabnzbd icm met eweka als payserver en ik gebruikt dit op mijn macbook pro met OSX 10.9.
Vorige week heb ik mijn Eweka opnieuw betaald zoals altijd en toen opeens deed SABNZB het niet meer. Als ik naar instellen --> servers ga en mijn accountgegevens van Eweka invul en op test server druk staat er dat ik succesvol verbonden ben. Als ik dan naar mijn wachtrij ga staan de bestanden er wel in maar downloaden ze niet. Ik heb SABNZBD al opnieuw geinstalleerd en dat heeft ook niet geholpen. Ik heb niet heel veel verstand van dit soort dingen dus ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen en ik met mijn verhaal geen regels overtreden heb.
Ja hij is succesvol verbonden zegt hij bij connecties en bij bewaartijd is 0 ingevoerd. Ik denk dat het iets te maken heeft met het sabnzbd paswoord. Zou je me daarmee kunnen helpen qua instellingen?
Ik heb dat hele verhaal met dat username en password en sabnzbd.ini en dat je dan " " moet invullen ook al geprobeerd. Dat staat nu allemaal goed. Kan er iets mis zijn met mijn localhoast adres? ik doe nu 8080 maar kan me herinneren dat ik eerst een andere had iets met 90? Ik weet nog wel dat ik vorige week opeens een username en password moest invullen bij opstarten van sabnzbd en dat ik dat doen weggeklikt heb. Hierna heb ik wel op dit forum dat verhaal over dat je dus die " " moest invullen bij de file sabnzbd.ini en toen deed hij het weer heel even. Nu doet hij het opeens weer niet.