Hoi
Meteen na het updaten van mijn laptop naar windows 8.1 is het downloaden gestopt, als ik de pc opstart geeft hij nog een paar minuten 1,3mb maar telt daarna snel af naar 0kb.
Of dit echt met windows 8.1 te maken heeft weet ik natuurlijk niet maar wil het wel graag opgelost hebben, dus als iemand me kan helpen dan heel graag
groeten femke
ik heb printscreens maar heb geen idee hoe ik deze hier moet posten...
snelheid 0kb na update windows 8.1
-
spijkertje3
- Newbie

-
spijkertje3
- Newbie

Re: snelheid 0kb na update windows 8.1
volgens mijn provider moet ik trouwens 8mb kunnen halen, kom nooit hoger dan 1,4mb
Je provider (Ziggo) specificeert in mega-bit per seconde, terwijl SAB het zegt in mega-BYTE per seconde. Er zit ongeveer een factoor 9 tot 10 in.spijkertje3 wrote:volgens mijn provider moet ik trouwens 8mb kunnen halen, kom nooit hoger dan 1,4mb
Dus: 8 Mbps = 1 MB/s. Je zit er dus zelfs iets boven.
Ga in SABnzbd naar Config -> Server, en klik op "Test Server". Wat krijg je voor melding?spijkertje3 wrote:Hoi
Meteen na het updaten van mijn laptop naar windows 8.1 is het downloaden gestopt, als ik de pc opstart geeft hij nog een paar minuten 1,3mb maar telt daarna snel af naar 0kb.
Of dit echt met windows 8.1 te maken heeft weet ik natuurlijk niet maar wil het wel graag opgelost hebben, dus als iemand me kan helpen dan heel graag
groeten femke
ik heb printscreens maar heb geen idee hoe ik deze hier moet posten...
-
spijkertje3
- Newbie

hoi Sander
ik ga niet via ziggo, k ga via extreme usenet (hoop dat ik dat hier mag melden). melding is : tijdslimiet overschreden
en kom er nu ook achter dat t via de kabel wel werkt (1,3mb) en via wifi niet, wel gister wifispots geinstalleerd maar laptop heeft ingang via mijn gewone netwerk.
internet werkt trouwens wel gewoon op wifi
alvast bedankt weer
ik ga niet via ziggo, k ga via extreme usenet (hoop dat ik dat hier mag melden). melding is : tijdslimiet overschreden
en kom er nu ook achter dat t via de kabel wel werkt (1,3mb) en via wifi niet, wel gister wifispots geinstalleerd maar laptop heeft ingang via mijn gewone netwerk.
internet werkt trouwens wel gewoon op wifi
alvast bedankt weer
Dus via je draad werkt 't wel? Mooi, dan dat gebruiken.
Laat een deskundige naar je Wifi kijken; misschien heb je een firewall ingeschakeld op Wifi. Het heeft in ieder geval niks met SABnzbd te maken.
Laat een deskundige naar je Wifi kijken; misschien heb je een firewall ingeschakeld op Wifi. Het heeft in ieder geval niks met SABnzbd te maken.
-
spijkertje3
- Newbie

oke, dank je wel
groetjes femke
groetjes femke