Hallo,
Ik maak met veel plezier gebruik van SABnzbd. Helaas loop ik nu toch tegen een paar problemen aan en ik hoop dat jullie mij ermee kunnen helpen.
Toen ik gisteren SABnzbd aan het draaien was heb ik de laptop in slaapstand gezet. Toen ik hem weer opstartte gaf hij aan dat alle downloads gepauzeerd waren en wilde ze ook niet meer opstarten, zelfs niet nadat ik handmatig de resume opdracht gaf. Hij geeft bij de bovenste download enkel failed aan en de rest waiting. Het handmatig resume uitvoeren doet niks in mijn geval. Het tabblad blijft ook PAUSED aangeven.
Hierna besloot ik de connectie onder status te controleren. Hij geeft hierbij aan dat hij gewoon de server ziet, dus daar ligt het volgens mij niet aan. Ook heb ik niet in de configuratiescherm een opdracht tot pauzeren staan en zou hij dus gewoon moeten draaien?
Als ik hem dan herstart laad hij wel alles files in, maar geeft opeens aan bij elke file een error aan en dat de retentie niet goed zou zijn. Vreemd, want ik heb alles van de eerdere files daarvan gewoon binnengehaald. Ook hierbij heeft hij soms weer de neiging op PAUSED te gaan staan en niet door te lopen.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik verder een redelijke leek ben met SABnzbd en dus niet weet waar het verder aan kan liggen. Misschien dat jullie mij kunnen helpen?
Alvast bedankt!
Logje van de laatste paar minuten: http://pastebin.com/LiyX8rxz
Ik draai windows 8 met Intel Core i5-3230M @ 2.60GHz en 6 GB RAM.
Problemen na (korte verbreking) internetverbinding
Re: Problemen na (korte verbreking) internetverbinding
Nog een kleine update. Als ik rechtsonder aan SABnzbd de opdracht geef te resumen pakt hij het wel vreemd genoeg wel.
Re: Problemen na (korte verbreking) internetverbinding
Je bedoelt via het System Tray icon?Domus wrote:Nog een kleine update. Als ik rechtsonder aan SABnzbd de opdracht geef te resumen pakt hij het wel vreemd genoeg wel.
Mogelijk heeft je systeem veel tijd nodig om, na het uit slaapstand komen, weer een netwerk verbinding te krijgen.
WiFi maakt dit effect erger.
Het kan zijn dat SABnzbd alle servers een timeout van 10 minuten geeft omdat er geen enkele verbinding te maken is.
We raden aan om eerst SABnzbd te pauzeren en dan pas het syteem in de slaapstand te zetten.