RUST
RUST
Hi, ik gebruik al vele jaren (6 of zo) SABnzb, pc upgrade, dus ook nieuwe SAB, server zonder problemen echter nu zie ik RUST in de tekst en er wordt niet gedownload ook al ga ik de nzb file ophalen (juiste map natuurlijk). De tips in de topics helpen niet, wat is dit voor een modus en op welke manier kan ik weer gewoon downloaden. Ik gebruik windows 7 pro, IE9, norton antivirus pakket. Kan ik eventueel ook nog een "oude" versie installeren? voor mij hoeft dat automatische gedoe niet, bvd, T Verheijden
Re: RUST
Eerste vraag: verschijnen er NZB is de wachtrij van SABnzbd?
Tweede:
Norton AntiVirus...
Lijkt mij de eerste verdachte, zeker als er ook een (soort) firewall bij zit.
Zulke programma's blokkeren zowat alles, als je ze niet helemaal correct insteld.
Oude SABnzbd versies zullen dan hetzelde "probleem" hebben.
Tweede:
Norton AntiVirus...
Lijkt mij de eerste verdachte, zeker als er ook een (soort) firewall bij zit.
Zulke programma's blokkeren zowat alles, als je ze niet helemaal correct insteld.
Oude SABnzbd versies zullen dan hetzelde "probleem" hebben.
Re: RUST
Hi, probleem is denk opgelost, zul je zien NZB's waren "leeg"
, meerdere geprobeerd en nu lukt het wel, is nog steeds wennen maar ik blijf maar eens hangen bij deze versie, toch bedankt voor de reactie. Heb je nog een tip voor NZB community's? pirat planet en spot planet zijn ermee gestopt, heb weer 2 nieuwe echter niet zo uitgebreid. Tevens is het geheime url van nzbspy verdwenen, dus ik kan hier niet meer inloggen, bvd,