Downloads categoriseren?

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Post Reply
chocka
Newbie
Newbie

Downloads categoriseren?

Post by chocka »

Probeer te weten komen of wat ik denk ook mogelijk is.

Ik heb geen NAS, dus alles wordt pas gecategoriseerd nadat de download binnen is. Ik verplaats het bestand dan vanuit de map "compleet" naar desbetreffende submap, afhankelijk van bestand. Eigenlijk erg omslachtig.

Het zal mij verdomd handig lijken als vooraf die keuze al zal kunnen maken waar het uiteindelijke bestand moet komen. Ik denk hierbij als voorbeeld als ik iets download via IE, ik de keuze heb voor "opslaan als..." Maar zo iets dan bij SabNZB.

Is dit uberhaupt mogelijk?
sander
Release Testers
Release Testers

Re: Downloads categoriseren?

Post by sander »

Ja, heel makkelijk:

In Config -> Categories definieer je 1) categorien en 2) de directory waar die categorie moet komen.

Daarna geef je per download aan tot welke categorie hij behoort. SAB zet het dan na het downloaden op de goede plaats.
chocka
Newbie
Newbie

Post by chocka »

sander wrote:Ja, heel makkelijk:

In Config -> Categories definieer je 1) categorien en 2) de directory waar die categorie moet komen.

Daarna geef je per download aan tot welke categorie hij behoort. SAB zet het dan na het downloaden op de goede plaats.
Via config is gelukt, maar hoe aan te geven per download tot welke categorie die behoort? Tot nu toe komt alles bij compleet binnen, ondanks dat ik een aparte directory nu voor movies heb aangemaakt?
sander
Release Testers
Release Testers

Post by sander »

Op twee momenten kan je een Categorie koppelen aan een download:

1) Als je de NZB toevoegt: een van de dropdowns in het popup-menu
2) Als de download in de queue staat: een van de dropdowns rechts in de regel
Post Reply