Geacht forum,
Ik ben niet bepaalt een newbee op de computer, maar nog wel op SABnzbd! Daarom begrijp ik er helemaal niks van dat ik op mijn C: drive 217.12 GB vrij heb, maar 0.00 GB om te downloaden.
Als nieuweling vindt ik dat heel onlogisch, maar dat lig natuurlijk aan mezelf. Ook de toevoeging (tijdelijk) bij mijn 217.12 vrij is me geheel onduidelijk!
Mijn vraag luidt: Wie weet de oplossing voor dit probleem? Ben ik iets vergeten in te stellen of iets dergelijks?
Hopelijk zijn er enige suggesties voor handen.
In ieder geval bij voorbaat hartelijk dank
ger546
217.12 GB vrij (tijdelijk), maar 0.00 vrij om te downloaden!
Re: 217.12 GB vrij (tijdelijk), maar 0.00 vrij om te downloa
Heb je al iets gedownload?
Reden: pas na de eerste download toont SAB de werkelijk vrije ruimte
Reden: pas na de eerste download toont SAB de werkelijk vrije ruimte
Hallo daar, ik heb daar ook last van.
Geen vrije ruimte om te downloaden en het downloaden lukt ook niet want: » Download mislukt - Buiten de server bewaartijd?
Geen vrije ruimte om te downloaden en het downloaden lukt ook niet want: » Download mislukt - Buiten de server bewaartijd?
Ik gebruik SABNZB al heel lang, maar opeens heb ik nu 168,71 gb Vrij (tijdelijk) en 0.00 GB Vrije ruimte.
Ik kan nu niks meer binnenhalen omdat hij aan het einde de melding "Nabewerking afgebroken" geeft.
Kan iemand mij aub helpen?
Ik kan nu niks meer binnenhalen omdat hij aan het einde de melding "Nabewerking afgebroken" geeft.
Op wat voor systeem? Hoeveel partities?Voessie wrote:Ik gebruik SABNZB al heel lang, maar opeens heb ik nu 168,71 gb Vrij (tijdelijk) en 0.00 GB Vrije ruimte.