Mappen aanmaken
Mappen aanmaken
Hey iedereen, ik gebruik SABnzbd Versie: 0.7.3 nu een goede maand en ik ben echt weg van het programma! Echt supereasy programma dat doet wat het moet!
Nu heb ik 1 kleine opmerking over het aanmaken van mappen. Elke keer ik zoek naar een mp3, maakt sab telkens een map aan voor 1 mp3'tje. Dus als ik bv naar 20 mp3's zoek, krijg ik 20 aparte mp3's mappen. Vind ik redelijk ambetant! Had graag dat men mp3's gewoon in de hoofdmap van de download folder komen zoals dat bij grabit het geval was. Is daar een methode voor?
Nu heb ik 1 kleine opmerking over het aanmaken van mappen. Elke keer ik zoek naar een mp3, maakt sab telkens een map aan voor 1 mp3'tje. Dus als ik bv naar 20 mp3's zoek, krijg ik 20 aparte mp3's mappen. Vind ik redelijk ambetant! Had graag dat men mp3's gewoon in de hoofdmap van de download folder komen zoals dat bij grabit het geval was. Is daar een methode voor?
Re: Mappen aanmaken
Bovenaan Config->Categories.
"ambetant"? Dat moest ik even opzoeken ... http://www.vlaamswoordenboek.be/definit ... m/ambetant zegtChuckie wrote:Vind ik redelijk ambetant!
Ah, mooi. Is "ambetant" in 't Vlaams een gebruikelijker woord dan "vervelend" en "irritant"?ambetant (bn.)
Fr. embêtant
vervelend, hinderend, irritant
Ik word ambetant van die stoverij tussen mijn tanden.
Ons baby’tje doet helemaal niet ambetant, zo nen brave.
Jep, wordt hier toch meer gebruikt. Zal aan het dialect liggensander wrote:"ambetant"? Dat moest ik even opzoeken ... http://www.vlaamswoordenboek.be/definit ... m/ambetant zegtChuckie wrote:Vind ik redelijk ambetant!
Ah, mooi. Is "ambetant" in 't Vlaams een gebruikelijker woord dan "vervelend" en "irritant"?ambetant (bn.)
Fr. embêtant
vervelend, hinderend, irritant
Ik word ambetant van die stoverij tussen mijn tanden.
Ons baby’tje doet helemaal niet ambetant, zo nen brave.
Moet ik dan bij map/pad *.mp3 invullen?shypike wrote:Bovenaan Config->Categories.
Nee.
Bijvoorbeeld: d:\map\muziek*
En hoe weet Sab dat het over een mp3 gaat? Moet ik dat onder Groepen / Indexer markeringen plaatsen?shypike wrote:Nee.
SABnzbd kijkt niet naar inhoud.
De keuze is gebaseerd op de categorie.
De keuze is gebaseerd op de categorie.
Hmm, dat snap ik niet goed
Dus als ik een nzb laadt dat 1 mp3 liedje is, hoe weet sabnzb dan welke categorie hij moet nemen?
Sorry voor de domme vragen maar probeer er zoveel mogelijk van te begrijpen, want is echt een goed programma!
Dus als ik een nzb laadt dat 1 mp3 liedje is, hoe weet sabnzb dan welke categorie hij moet nemen?
Sorry voor de domme vragen maar probeer er zoveel mogelijk van te begrijpen, want is echt een goed programma!
Niet, dat zul je zelf aan in moeten stellen met een categorie.Chuckie wrote: Dus als ik een nzb laadt dat 1 mp3 liedje is, hoe weet sabnzb dan welke categorie hij moet nemen?
Afhankelijk van de index site die je gebruikt kan SABnzbd soms de "tags" van de indexer
vertalen naar je eigen categorieën.
Beschreven hier: http://wiki.sabnzbd.org/configure-categories-0-7

Ik heb deze instellingen. Gebeurt het vaak dat sab de categories herkent? Want zelfs als ik een film download moet ik dat zelf aanpassen, is dat normaal? Gebruik nogthans nzbmatrix.
En weet je het volgende, was eigenlijk men begin vraag, als ik gewoon naar een mp3'tje zoekt, krijg ik het volgende:
D:\Downloads\Music\Map met naam\song.mp3
Hoe kan ik dat met categories aanpassen dat hij enkele mp3's opslaat als D:\Downloads\Music\song.mp3 ?
Dus geen bovenliggende map. Is dat mogelijk?
Nee, nooit.Chuckie wrote: Gebeurt het vaak dat sab de categories herkent?
Ja, dat is normaal: SAB herkent geen categorien; dat moet je zelf aangeven.Chuckie wrote: Want zelfs als ik een film download moet ik dat zelf aanpassen, is dat normaal?
Wel als je met nzbmatrix.com bookmarks werkt en die via de RSS feed voor bookmarks
door SABnzbd laat uitlezen.
Verder heb je nog steeds geen sterretje * achter het pad voor je muziek categorie gezet.
Verder heb je nog steeds geen sterretje * achter het pad voor je muziek categorie gezet.
Heb wat goed nagelezen over die categories en snap eindelijk hoe het werkt. Rechtstreeks via link of manueel lukt enkel.shypike wrote:Wel als je met nzbmatrix.com bookmarks werkt en die via de RSS feed voor bookmarks
Dient dat sterretje voor de map te verwijderen, zal direct eens proberen!
Bedankt in ieder geval voor de antwoorden, heb er veel aan gehad!!
jaChuckie wrote:[
Dient dat sterretje voor de map te verwijderen, zal direct eens proberen!