Download begint goed, maar snelheid loopt snel terug naar o
Download begint goed, maar snelheid loopt snel terug naar o
Ik heb 1 keer een bestand binnen kunnen halen, maar sinds enkele dagen lukt het niet meer. Ik heb een imac en een ziggo account. De downloads beginnen goed, maar bij elke automatische verversing van de pagina (met in het midden de downloadstatus) loopt de snelheid iets verder terug en na drie of vier keer staat ie op nul. Ergens bij ' status' of ' berichtenstatus' zie ik bij aantal verbindingen meestal 0 staan en ik zie ergens ' timed out' staan. Vervolgens kan ik geen enkele internetpagina meer vinden. Tenzij ik de computer uitzet en opnieuw opstart. Hellup! 
Re: Download begint goed, maar snelheid loopt snel terug naa
in Config - > Server: klik op Test Server ... wat krijg je dan?
De ene keer doet ie 't en staat er verbinding gelukt, maar kort erna, zonder dat ik het programma afgesloten of herstart heb geeft ie
Server: news.ziggo.nl
Status: Actief
# Verbindingen: Failed to connect: (60, 'timed out') 3@news.ziggo.nl:119
Sorry, je vraag was ' test server': daar geeft ie de ene keer
https://localhost:9090 verbinding gelukt
en de andere keer de foutmelding zoals boven
Erno 61, failed to connect
https://localhost:9090 verbinding gelukt
en de andere keer de foutmelding zoals boven
Erno 61, failed to connect
Tja. Da's niet goed.zaynit wrote:De ene keer doet ie 't en staat er verbinding gelukt, maar kort erna, zonder dat ik het programma afgesloten of herstart heb geeft ie
Eindigt je mail-adres op @ziggo.nl? En heb je de goede gegevens ingevuld als login?
En: als je Windows / FIrewall gebruikt: heb je in de Firewall toestemming aan SABnzbd gegeven om sessies naar buiten op te zetten? Ik gebruik geen Windows, dus ik weet niet hoe dat moet ... er komt/kwam waarschijnlijk een popup van je firewall die vraagt wat er moet/mag.
Afhankelijk van uw domein moet u het adres van de nieuwsserver aanpassen:
@quicknet.nl: news.quicknet.nl
@multiweb.nl: news.quicknet.nl
@casema.nl: news.casema.nl
@home.nl: news.home.nl
@ziggo.nl: news.ziggo.nl
Authenticatie:
Hoofd e-mailadres en wachtwoord van het hoofd e-mailadres
Het is momenteel een zootje. De browser loopt steeds vast en dan moet ik de computer herstarten of WiFi aan en uit zetten, SABnzbd vroeg ineens om wachtwoorden die ik volgens mij nooit gegeven had ... Ik zal nog eens rustig van voren af aan proberen te beginnen en dan kom ik weer terug. Bedankt voor de info tot nu toe.
Als ik het programma nu opstart krijg ik helaas deze melding:
The user name or password you entered for area “SABnzbd” on localhost:9090 was incorrect. Make sure you’re entering them correctly, and then try again.
Ik ben nu nog verder van huis :-(
The user name or password you entered for area “SABnzbd” on localhost:9090 was incorrect. Make sure you’re entering them correctly, and then try again.
Ik ben nu nog verder van huis :-(
Bedankt voor je reactie, ik zal eerst die faq doornemen.
Er is een nieuwe versie sinds vandaag. Ik heb de oude naar de trashcan gestuurd, de nieuwe gedownload en opgestart. Dan krijg ik de keuze tussen 'OS X 10.5 and below' en ' OS X 10.6 and Above'. Omdat het om een nieuwe Mac gaat, kies ik die tweede. Dan kan ik vervolgens kiezen tussen het programma zelf en tussen een regel/map waar ' Applications' op staat. Als ik klik op het programma, blijf ik weer die foutmelding krijgen:
To view this page, you must log in to area “SABnzbd” on localhost:9090.
Volgens de faq ' simply kill the process and launch it again' maar dat maakt due niks uit, ik blijf die melding krijgen met het verzoek om een username en password.
To view this page, you must log in to area “SABnzbd” on localhost:9090.
Volgens de faq ' simply kill the process and launch it again' maar dat maakt due niks uit, ik blijf die melding krijgen met het verzoek om een username en password.
Volgens mij zegt de FAQ dat je SAB moet stoppen, en dan de file sabnzbd.ini moet editen (mijn advies: weggooien). Daarna SAB weer opstarten.zaynit wrote:
Excuus voor deze beginnersvragen maar die file kan ik helemaal niet vinden. Wel allerlei andere files die beginnen met sabnzbd maar zodra ik de punt zet om daarna ini in te tikken is er niks meer te zien. Moet ik met een apart programma spitten en niet met de Finder van de Mac?
In de FAQ staat de exacte locatie. Lukt het daar niet mee?zaynit wrote:Excuus voor deze beginnersvragen maar die file kan ik helemaal niet vinden. Wel allerlei andere files die beginnen met sabnzbd maar zodra ik de punt zet om daarna ini in te tikken is er niks meer te zien. Moet ik met een apart programma spitten en niet met de Finder van de Mac?
Ik heb geen Mac, en weet dus niet van de Finder kan vinden. Op Linux staat sabnzbd.ini in een hidden directory (beginnend met een punt), dus je moet de locatie goed weten.
Allemachtig ... gevonden en verwijderd. Ik zit nu zowaar in de Wizard ... Ik ben d'r bijna.
Lijkt het nu te doen ... verbinding lukte ...