Hallo,
Sinds een tijdje geeft het porgramma de downloadsnelheid niet meer aan. Ook zie ik hierdoor de resterende downloadtijd niet meer.
Hij downloadt echter wel gewoon. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen. Vind het toch altijd wel handig om te zien..
Downloadt wel, maar geeft geen snelheid aan
Re: Downloadt wel, maar geeft geen snelheid aan
Wis de browser cache eens.
Dank voor je reactie. Bij afsluiten van browser wordt dit automatisch gewist. Daar ligt het dus niet aan.. Andere mogelijke oplossingen?
Geeft hij het niet meer aan (dus staat het niet in beeld), of zegt SAB "0 kbps"?Annaatje wrote:Hallo,
Sinds een tijdje geeft het porgramma de downloadsnelheid niet meer aan. Ook zie ik hierdoor de resterende downloadtijd niet meer.
Hij downloadt echter wel gewoon. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen. Vind het toch altijd wel handig om te zien..
Tips om te proberen:
- andere webbrowser
- andere SAB-skin
Het staat niet in beeld en SAB zegt "0 kb/s" en "0:00:00 left", zowel in scherm zelf als in de tab van de browser. Maar hij downloadt dus wel. In de downloadregel kan ik wel zien hoeveel er al gedownload is.sander wrote:Geeft hij het niet meer aan (dus staat het niet in beeld), of zegt SAB "0 kbps"?Annaatje wrote:Hallo,
Tips om te proberen:
- andere webbrowser
- andere SAB-skin
Wat bedoel je met n andere SAB-skin Sander?
In Config->General kun je een andere user interface kiezen.
Probeer eens "smpl". Na de "save" SABnzbd opnieuw starten.
Probeer eens "smpl". Na de "save" SABnzbd opnieuw starten.
Zowaar, het is opgelost. Heb de skin aangepast en nu doet ie t weer. Begrijp niet hoe, maar het is opgelost en daar ben ik allang blij mee.
THANKS!!
THANKS!!