Beste,
Na jaren van Newsleecher gebruikt te hebben nu de overstap gemaakt naar Sabnzdb. De functionaliteit lijkt voldoende voor mij en heb ook geen problemen met de downloadsnelheid. Het enige is dat mijn pc ontzettend traag wordt bij het gebruik van het programma. Het "verifyen" duurt ook ontzettend lang. Met Newleecher kon ik gewoon blijven werken op mijn pc en leek het "verifyen" ook veel sneller te zijn.
Is er een instelling die ik als nieuwe gebruiker over het hoofd zie? Bij voorbaat dank voor de reacties...
Groeten,
Rob
Pc is heel traag - Nieuwe gebruiker van Sabnzbd
Re: Pc is heel traag - Nieuwe gebruiker van Sabnzbd
Verify wordt gedaan met het standaard par2 programma (of een multi-core versie als je die niet uit hebt gezet).
Het kan best zijn dat newsleecher zijn eigen par2 implementatie heeft, die beter is.
Het is tenslotte een commercieel programma, waar vast meer ontwikkel budget beschikbaar is.
Ik heb zelf op een middelmatige core-2-due Win7 doos geen problemen bij downloaden op 10 MByte/sec.
Heb je wel een artikel cache gezet in Config->General? 128M is een goede waarde.
Het kan best zijn dat newsleecher zijn eigen par2 implementatie heeft, die beter is.
Het is tenslotte een commercieel programma, waar vast meer ontwikkel budget beschikbaar is.
Ik heb zelf op een middelmatige core-2-due Win7 doos geen problemen bij downloaden op 10 MByte/sec.
Heb je wel een artikel cache gezet in Config->General? 128M is een goede waarde.