hallo
ik zou graag via sadnzbd direct naar de harde schijf in mijn mediaplayer (ac ryan playon hd) willen downloaden.
Nu weet ik dat ik dit kan aanpassen in de map voor niet- en verwerkte downloads, maar hoe doe ik dat?
ik gebruik windows 7. de mediaplayer is zichtbaar in mijn netwerk.
als ik via configuratie kijk moet ik naar netwerk/playonhd/hdd1/.....
hoe vul ik dit nu in in sabnzbd.
Map voor verwerkte downloads
Re: Map voor verwerkte downloads
In de Config en dan General, of misschien Folder (ik heb geen SAB bij de hand om het te controleren) kan de Complete / Destination folder invullen. Daar *kan* je de netwerk-drive van AC Ryan invullen.
MAAR: ik zou daarmee oppassen: goede kans dat er problemen ontstaan bij het opstarten van SAB of als de netwerkdrive er even niet is.
Misschien veiliger om een post-processing script te schrijven dat je download kopieert naar de netwerkdrive.
MAAR: ik zou daarmee oppassen: goede kans dat er problemen ontstaan bij het opstarten van SAB of als de netwerkdrive er even niet is.
Misschien veiliger om een post-processing script te schrijven dat je download kopieert naar de netwerkdrive.
-
liberty281298
- Newbie

dank je wel
mijn probleem is opgelost, ik kan nu rechtstreeks downloaden p de harde schijf van mijn mediaplayer.
alleen is mijn downloadsnelheid erg langzaam...kijken hoe we dit kunnen oplossen
mijn probleem is opgelost, ik kan nu rechtstreeks downloaden p de harde schijf van mijn mediaplayer.
alleen is mijn downloadsnelheid erg langzaam...kijken hoe we dit kunnen oplossen
... door gewoon te downloaden richting de harddisk van je computer (en niet naar een netwerk-drive).liberty281298 wrote:dank je wel
Want: downloaden en unpacken/bewerken richting een netwerk-drive is niet alleen foutgevoeliger, maar ook langzamer. Reden: je (draadloze?) langzamere netwerk en je langzame AC Ryan zit ertussen.
Dus, zoals ik eerder zei: doe het niet ...