Ik heb twee servers ingevuld. een gratis en een betaalde. bij die betaalde heb ik aangevinkt "reserveserver".
dit is al jaren goedgegaan. (hij ging alleen naar de reserveserver als er niets op de standaardserver stond.) maar sinds versie 0.6.8 gaat hij tegelijkertijd naar de standaardserver en ook naar de reserveserver, alsof er niets aangevinkt is.
wie herkent dit probleem en wat is er aan te doen? terug naar 0.6.6?
alvast bedankt.
server / reserveserver
Re: server / reserveserver
Hier werkt het prima.
Is het niet gewoon dat je primaire server een aantal artikelen niet heeft?
Heb je een retentie tijd ingevuld bij de servers?
Is het niet gewoon dat je primaire server een aantal artikelen niet heeft?
Heb je een retentie tijd ingevuld bij de servers?
@ shypike,
retentietijd staat bij beide (standaard) op 0
maar zoals ik reeds meldde heeft het jaren goed gewerkt en ik heb niets veranderd.
retentietijd staat bij beide (standaard) op 0
maar zoals ik reeds meldde heeft het jaren goed gewerkt en ik heb niets veranderd.
Dan eerst maar testen of ie het met 0.6.6 weer goed gaat doen dan.
Er is tussen 0.6.6 en 0.6.9 niets veranderd als het gaat om server managment.
Ik kan je probleem ook helemaal niet reproduceren.
Overigens moet je wel met dezelfde NZB testen
Er is tussen 0.6.6 en 0.6.9 niets veranderd als het gaat om server managment.
Ik kan je probleem ook helemaal niet reproduceren.
Overigens moet je wel met dezelfde NZB testen
ik heb het op mijn oude computer geprobeerd er daar werkt het goed. ik denk dat er een bitje scheef staat.
kijkend bij geschiedenis zie ik ook dat ik dingen heb gedownload die pas over twee maanden gepost zullen gaan worden. dat is niet goed, lijkt mij. zal alles deïnstalleren en opnieuw installeren. wel een hoop werk, maar ja.
dank voor uw antwoorden.
kijkend bij geschiedenis zie ik ook dat ik dingen heb gedownload die pas over twee maanden gepost zullen gaan worden. dat is niet goed, lijkt mij. zal alles deïnstalleren en opnieuw installeren. wel een hoop werk, maar ja.
dank voor uw antwoorden.
0.6.9 grondig verwijderd en daarna 0.6.9 opnieuw geïnstalleerd en alles ingevuld. pfff. maar nu werkt het weer goed.