Hoe kan ik een wachtwoord toevoegen bij een RAR file?

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
sander
Release Testers
Release Testers

Re: Hoe kan ik een wachtwoord toevoegen bij een RAR file?

Post by sander »

harway wrote: VERSLEUTELD / stillegetuige01/ssst

Hier een kopie van de melding in de geschiedenis:

Voltooid 2011-07-21 17:50:11
Naam VERSLEUTELD - Uitpakken mislukt, archief heeft wachtwoord nodig
Omvang 75 MB
Status Mislukt
Categorie *
Pad /Users/weidema/Downloads/complete/_FAILED_VERSLEUTELD.6
Download Gedownload in 2 minutes 12 seconds met een gemiddelde van 584 KB/sec
Repareren [stillegetuige01] Verificatie in 1 minute 8 seconden, alle bestanden zijn goed
Uitpakken [stillegetuige01][/Users/weidema/Downloads/incomplete/stillegetuige01/stillegetuige01.part001.rar] Uitpakken mislukt, archief heeft wachtwoord nodig
Da's raar: "75 MB". Terwijl http://www.binsearch.info/index.php?q=stillegetuige01 vertelt dat stillegetuige01 veel meer is: 4.77 GB. Ik kan de volgende oorzaken bedenken:
- je hebt een onvolledige NZB. Controle: als je de NZB in de queue zet, wat is dat de omvang die hij gaat downloaden? Dat moet dus 4.77 GB zijn. Je kan ook binsearch een nieuwe NZB laten maken via die link van mij.
- de download is niet compleet beschikbaar bij je newsprovider.
- wachtwoord klopt niet of is verkeerd ingetypt.

Als je eens een screendump maakt en post:
Zet de NZB in de queue. Voer dan de handeling van shypike uit door in de webinterface de /ssst (dus zonder spaties) in te vullen, en maak daarvan een screendump en post hem hier.
harway
Newbie
Newbie

Post by harway »

Dank je Sander, ik denk dat het beveiligde file zo groot is.Ik ga het proberen later op de dag eens met binsearch. Vast dank.
harway
Newbie
Newbie

Post by harway »

Sander, ik begrijp dat jij een ervaren gebruiker bent, toch zijn veel termen mij nog onduidelijk en kan ik met mijn apple geen print screen knop vinden ook geen onderwerp in de help bestanden. Ik voel me net een 45 km. wagentje op de A2. Maar toch nog eens, want als jij het kan moet het bij mij toch ook kunnen:

Ik klik het bestand dat ik wil downloaden aan in Binsearch. Dan open ik hem in mijn Download map. Dan staat er in de wachtrij van mijn SABNZBD stillegetuige03

Als ik daar op dubbelklik krijg ik de titel en alle rar bestanden.
In de titel kan ik achter stillegetuige03 /ssst plaatsen. Als ik dit doe zonder spaties, dus stillegetuige03/ssst dan verandert er neuts aan alle afzonderlijke rar bestanden. Daar blijft dus dit staan: Selectie van 3 bestanden.

Ververs

Aktie:
Verwijder
Boven
Hoger
Lager
Onder

Selectie:
Alles
Bereik
Omkeren
Geen
Voortgang Bestandsnaam/Onderwerp Leeftijd

72.18 over72.18 MB stillegetuige03.vol00+10.par2 167d

72.18 over72.18 MB stillegetuige03.vol10+10.par2 167d

64.98 over64.98 MB stillegetuige03.vol20+09.par2 167d

64.98 over64.98 MB stillegetuige03.vol29+09.par2 167d

64.98 over64.98 MB stillegetuige03.vol38+09.par2 167d

64.98 over64.98 MB stillegetuige03.vol47+09.par2 167d

64.98 over64.98 MB stillegetuige03.vol56+09.par2 167d

49.36 over49.36 MB stillegetuige03.part001.rar 167d

49.38 over49.38 MB stillegetuige03.part002.rar

In het wachtwoorden bestand bij: instellen-mappen heb ik als wachtwoord ingevuld ssst

Wachtwoordenbestand
Bestand met alle wachtwoorden die uitgeprobeerd moeten worden op versleutelde RAR bestanden.

Dan gaat hij downloaden, is nu weer bezig, maar zal dan naar verkoop van tijd zeggen dat het is versleuteld en stopt dan met downloaden of gaat naar het archief waarin gevraagd word om het opnieuw te doen. Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben hoe ik het doe zodat achterhaald kan worden waar ik iets fout doe.
sander
Release Testers
Release Testers

Post by sander »

Ik begrijp niet hoe jij 7 bestanden in je overzicht kan hebben als je nog maar net begint met je download: het moeten er tientallen zijn. Dus of je download loopt al een tijdje, of je hebt een heel snelle downloadverbinding (FttH, 100 Mbps), of je newsserver heeft een korte retentie.

Screendump: ik weet ook niet hoe dat moet in Mac; je zou kunnen googlen. Maar: Heb je geen camera in je telefoon? Daarmee kan je ook foto's van je schermen maken.

EDIT: PS screenshot in Mac: http://applecoach.nl/screenshots-maken-op-je-mac ... maar ik kan je daarmee niet verder helpen; ik heb geen Mac
harway
Newbie
Newbie

Post by harway »

Ik heb nu via Binsearch gedownload en deze heeft het met het ww gepakt in AVI,
Hoe kan ik een screenshot bijvoegen in een post?
sander
Release Testers
Release Testers

Post by sander »

harway wrote:Ik heb nu via Binsearch gedownload en deze heeft het met het ww gepakt in AVI,
Hoe kan ik een screenshot bijvoegen in een post?
Bedoel je dat je de AVI's nu op je harddisk hebt staan? Dan is het toch gelukt? Dan zijn screenshot niet meer nodig, lijkt me. Los daarvan: even gekeken, en in het nieuwe forum zie ik niet meer hoe ik een plaatje kan invoegen. Wel een link naar een plaatje elders, maar niet een plaatje uploaden .... >:(
harway
Newbie
Newbie

Post by harway »

Ja Sander, het is gelukt, met binsearch en dus niet met de andere site. Ik kan de Avi bekijken op de computer dus het is gelukt.
Hoe het kan dat het op de andere site niet lukt is nog een raadsel. Nu maar eens kijken of AVI ook goede kwaliteit geeft op een 60 inch tv.
Maar vast hartelijk dank.
sander
Release Testers
Release Testers

Post by sander »

harway wrote:Ja Sander, het is gelukt, met binsearch en dus niet met de andere site. Ik kan de Avi bekijken op de computer dus het is gelukt.
Hoe het kan dat het op de andere site niet lukt is nog een raadsel. Nu maar eens kijken of AVI ook goede kwaliteit geeft op een 60 inch tv.
Maar vast hartelijk dank.
Wat is die andere site dan?
harway
Newbie
Newbie

Post by harway »

Dat is yabsearch
Post Reply