Beste mensen, ik heb net de nieuwste versie van sabnzbd geïnstalleerd maar mijn downloads starten niet.
Waar kan dit aan liggen? sabnzbd zegt dat de downloads buiten de server bewaartijd zijn maar ze zijn inweze 1 dag oud. deze melding staat in het log: Fout bij importeren van....... Vriendelijke Groet Filmfreak72
Download wil niet starten
Re: Download wil niet starten
"Fout bij importeren van" ... van wat? NZB? URL? Wat is de hele foutmelding? Waar krijg je hem? Hoe kom je aan de NZB (of URL)? Werken andere NZBs wel?
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
-
filmfreak72
- Newbie

Fout bij importeren van......is het enige gedeelte van de melding die ik kan zien.
Geen enkele NZB werkt. Met de vorige versie van sab heb ik nooit problemen gehad.
Die meldingen staan in sab onder "status">"recente meldingen"
Geen enkele NZB werkt. Met de vorige versie van sab heb ik nooit problemen gehad.
Die meldingen staan in sab onder "status">"recente meldingen"
Last edited by filmfreak72 on June 27th, 2011, 10:18 am, edited 1 time in total.
Tja, dan is het lastig gissen voor mij.
Tip: experimenteer met verschillende NZB-download-sites (binsearch etc), verschillende leeftijden, verschillende skins, etc.
Tip: experimenteer met verschillende NZB-download-sites (binsearch etc), verschillende leeftijden, verschillende skins, etc.
If you like our support, check our special newsserver deal or donate at: https://sabnzbd.org/donate
-
filmfreak72
- Newbie

Kan het niet aan een instelling liggen van de nieuwste versie van sab?
Want ik heb alles het zelfde ingevuld als bij de vorige versie en dat zou toch gewoon moeten werken niewaar?

Want ik heb alles het zelfde ingevuld als bij de vorige versie en dat zou toch gewoon moeten werken niewaar?
Aangezien anderen de nieuwste versie wel succesvol gebruiken, is het waarschijnlijker dat er iets op jouw systeem niet klopt. Dat kan een instelling bij jou zijn, of corrupte NZBs, of een corrupte installatie. Als ik jou was zou ik dus uitgebreider experimenteren en uitgebereider beschrijven wat waar gebeurt.filmfreak72 wrote: Kan het niet aan een instelling liggen van de nieuwste versie van sab?
Want ik heb alles het zelfde ingevuld als bij de vorige versie en dat zou toch gewoon moeten werken niewaar?![]()
![]()
Last edited by sander on June 27th, 2011, 11:50 am, edited 1 time in total.
Kun je zo'n falende NZB emailen naar bugs at sabnzbd.org?
(graag de URL van dit bericht meesturen).
Ik herhaal de vraag van Sander:
hoe kom je aan de NZB?
Download je die zelf van een zoek machine?
Via de RSS functie?
Via een front-end als SickBeard.
(graag de URL van dit bericht meesturen).
Ik herhaal de vraag van Sander:
hoe kom je aan de NZB?
Download je die zelf van een zoek machine?
Via de RSS functie?
Via een front-end als SickBeard.