kan niet compleet downloaden
kan niet compleet downloaden
Bij het downloaden geeft het programma steeds deze tekst aan en ziet een aantal bestanden niet als compleet aan. Weet iemand de oplossing. Het is de laatste update van sabn....
FOUT:
Opslaan van C:\Users\Marc\Documents\Downloads\incomplete\SecondsApart 2011Avi\__ADMIN__\SABnzbd_article_xwyeot lukt niet
2011-06-03 19:18:28,562
FOUT:
Opslaan van C:\Users\Marc\Documents\Downloads\incomplete\SecondsApart 2011Avi\__ADMIN__\SABnzbd_article_qopmnd lukt niet
2011-06-03 19:18:27,562
FOUT:
Opslaan van C:\Users\Marc\Documents\Downloads\incomplete\SecondsApart 2011Avi\__ADMIN__\SABnzbd_article_gxfawi lukt niet
2011-06-03 19:18:23,088
FOUT:
Opslaan van C:\Users\Marc\Documents\Downloads\incomplete\SecondsApart 2011Avi\__ADMIN__\SABnzbd_article_xwyeot lukt niet
2011-06-03 19:18:28,562
FOUT:
Opslaan van C:\Users\Marc\Documents\Downloads\incomplete\SecondsApart 2011Avi\__ADMIN__\SABnzbd_article_qopmnd lukt niet
2011-06-03 19:18:27,562
FOUT:
Opslaan van C:\Users\Marc\Documents\Downloads\incomplete\SecondsApart 2011Avi\__ADMIN__\SABnzbd_article_gxfawi lukt niet
2011-06-03 19:18:23,088
Re: kan niet compleet downloaden
Is je harddisk niet gewoon vol?
Nee, heel veel gigs over.
Misschien iets met toegangsrechten.
Hoe start je SABnzbd eigenlijk op?
Hoe start je SABnzbd eigenlijk op?
Ik start via het startmenu op. Hierna kan ik beginnen met downloaden. Tot na een tijdje , dan beginnen de foutmeldingen,
Zet debug log aan (Status pagina) en laat downloaden tot het weer mis gaat.
Wellicht is uit de log wat te halen (die kun je ook ophalen via de Status pagina).
Wellicht is uit de log wat te halen (die kun je ook ophalen via de Status pagina).
Ik heb de laatste tijd hetzelfde probleem. Heb Spotnet al opnieuw geinstalleerd, Sabnzbd ook ge-update. Instellingen zijn precies gelijk aan een andere laptop, toch komen deze foutmeldingen.
HJR
HJR
LS
Het lijkt wel of hij maximaal 20 meldingen geeft. Ik gebruik SABnzbd apart van Spotnet.
Het lijkt wel of hij maximaal 20 meldingen geeft. Ik gebruik SABnzbd apart van Spotnet.
Ik werk nu met versie 06.5 en het probleem blijft bestaan. Bij elke doanload krijg ik 20 meldingen. Het downloaden gaat dan wel verder maar er is veel reparatiewerk nodig.
Kan iemand mij duidelijkheid geven over telkens 20 meldingen?
Kan iemand mij duidelijkheid geven over telkens 20 meldingen?
Je hebt blijkbaar een erg uniek probleem.
Wat gebeurt er als je eens zonder Spotnet werkt?
Ik weet niet hoe losgekoppeld ze van elkaar zijn, dus misschien is het onzin wat ik zeg.
Je kunt eventueel eens proberen met release 0.5.6.
Wat gebeurt er als je eens zonder Spotnet werkt?
Ik weet niet hoe losgekoppeld ze van elkaar zijn, dus misschien is het onzin wat ik zeg.
Je kunt eventueel eens proberen met release 0.5.6.
Ze zijn losgekoppeld. Spotnet gebruikt een beta versie van sabnzbd. Elke keer als ik een nzb bestand laad en ga downloaden krijg ik de eerste drie/vier minuten 20 meldingen. Vervolgens gaat het downloaden gewoon door. Echter heb ik wel steeds te maken met repareren etc en dan gaat het vaak fout. Ik zal binnenkort je suggestie van 0.5.6 uitproberen. Ook van het log snap ik niets, jij wel?
Dat je gaten hebt is wel logisch, omdat artikelen niet weggeschreven kunnen worden.
Wat het probleem wel veel minder zal maken, is de artikel cache instellen.
Config->General "Article cache"
Zet maar op -1, dan wordt een volledige file in het geheugen bewaard.
Een beetje systeem heeft daar tegenwoordig genoeg geheugen voor.
Dit is sowieso een gunstige verandering omdat dan de disk belasting sterk afneemt.
Wat het probleem wel veel minder zal maken, is de artikel cache instellen.
Config->General "Article cache"
Zet maar op -1, dan wordt een volledige file in het geheugen bewaard.
Een beetje systeem heeft daar tegenwoordig genoeg geheugen voor.
Dit is sowieso een gunstige verandering omdat dan de disk belasting sterk afneemt.
Beste shypike
Dat was een goede tip. Ik krijg nu geen meldingen meer en het downloaden verloopt goed. Heel erg bedankt voor de service. Ik ben er erg mee geholpen en stel jullie enthousiasme en hulp zeer op prijs.
Nogmaals bedankt
Dat was een goede tip. Ik krijg nu geen meldingen meer en het downloaden verloopt goed. Heel erg bedankt voor de service. Ik ben er erg mee geholpen en stel jullie enthousiasme en hulp zeer op prijs.
Nogmaals bedankt
Fijn dat het werkt, maar ik heb nog steeds geen idee waarom het eerst niet goed ging 
Ik heb ook geen idee. Heb van alles gedaan om er achter te komen. Opnieuw geinstalleerd, Spotnet verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Mezelf afgevraagd welke veranderingen er op mijn systeem zijn geweest maar niets hielp en daarom ben ik zo blij met je hulp want je wordt een beetje moedeloos van het feit dat bij elke grote download je eerst 20 meldingen moet verwerken. Ik begrijp het getal 20 ook niet. Dus ben ik blij met je oplossing. Trouwens als ik een ebook binnenhaalde van een paar MB dan had ik geen enkel probleem. Ik denk dat het wel een raadsel zal blijven maar mocht er ooit een helder moment komen dan laat ik je dat zeker weten. Ik hoop dat dat voor jou ook geldt.
Bedankt.
Bedankt.