Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Via binsearch doe ik het eerst de nzb zoeken, daarna create, opslaan (naar de map die ik hiervoor gemaakt heb) en daarna openen.
Dit gebeurd allemaal met kleine vensters die tevoorschijn komen.
Zo heb ik dat altijd gedaan, maar sinds ik de nieuwe versie van SABnzbd heb, krijg ik alles dubbel.
Ik heb het probleem gevonden.
Voorheen deed ik het NZB bestand opslaan en meteen via het popup scherm ook openen.
Nu hoef ik het alleen maar op te slaan en wordt het automatisch geopend.
Toch bedankt voor het meedenken
Hoi, ook bij mij staat elke nzb dubbel in de rij. Ik heb ingesteld dat sabnzb nzb's in m'n downloadfolder gelijk moet openen en neem zelf verder geen acties. Dus ik maak een nzb aan in bijvoorbeeld binsearch en dan opent ie gelijk in sabnzb. een moment later opent ie dan een tweede. Wat doe ik fout? Ik heb ook ergens ingesteld dat ie geen dubbele nzb's in de rij moet zetten.
Ik gebruik sabnzb al een paar maanden , maar dit is pas sinds kort......ik heb geen firefox, alleen explorer en google chrome, google chrome is bij mij de hoofdbrowser.
Mogelijk heb je bij installatie van SABnzbd aangegeven dat NZB automatisch aan SABnzbd gekoppeld moeten worden.
Als je dan ook nog de "Watched Folder" gebruikt, krijg je alles inderdaad dubbel.
Dus of de NZB extensie koppeling verbreken (via de de uninstaller)
of de watched folder niet meer gebruiken.
shypike wrote:
Mogelijk heb je bij installatie van SABnzbd aangegeven dat NZB automatisch aan SABnzbd gekoppeld moeten worden.
Als je dan ook nog de "Watched Folder" gebruikt, krijg je alles inderdaad dubbel.
Dus of de NZB extensie koppeling verbreken (via de de uninstaller)
of de watched folder niet meer gebruiken.
Even aanhaken, ook ik heb dubbele bestanden en moet ze gelijk verwijderen als ik ze open, en watched folder, geen flauw idee waar die staat dus als iemand mij gewoon heel simpel kan uitleggen hoe te handelen ben ik hem of haar heel dankbaar.