Hallo allemaal,
Ik heb een uitdaging.
Ik heb voor verschillende series RSS-feeds ingesteld en gekoppeld aan mijn categorie 'Series'.
In Sorteren heb ik bij 'Serie sorteren' de volgende sorteer formule aangegeven voor categorie 'Series':
%sn\%sn - S%0s%0e.%ext
Nu mijn vraag:
Is er een manier waarop ik de nzb-naam die gehanteerd wordt door de RSS-feed kan beïnvloeden?
Waarom?
Ik heb feeds waar bij de NZB door de feed lijkt op:
- House.407....
- Greys.Anatomy.S07E10.....
- [CrunchySubs]_Fairy_Tail_56.....
(niet echt consequent dus)
Ik zou dus eigenlijk willen dat per rss-feed ik kan aangeven welke sorteer formuler gehanteerd moet worden of de nzb-naam gerenamed wordt, ofzo..
Weet iemand hier een oplossing voor?
Grz Jarcol
NZB naam in RSS-feeds
Re: NZB naam in RSS-feeds
De NZB namen zijn een gegeven voor SABnzbd.
Als je meer invloed wilt, moet je het anders aanpakken en SickBeard gaan gebruiken.
Als je meer invloed wilt, moet je het anders aanpakken en SickBeard gaan gebruiken.
-
speedster888
- Newbie

Re: NZB naam in RSS-feeds
Ik zat met hetzelfde probleem. Ik gebruikte de nzb naam ook voor een postprocessing met %3, maar deze was wel vaak inconsequent de laatste tijd. Bij toeval kwam ik achter een script hier op het forum van fvboegeld. Deze gebruikt myepisode.com dus ik ben dat eens gaan bekijken.
En dit script bevalt me goed het controleerd op myepisodes.com welke uitzendingen er zijn geweest en zoekt daarna op nzb.su de nzb erbij. En van nzbsu krijg ik wel goede nzbnamen. Zeker 95% is nu goed. Dus serienaam.sxxexx etc. De nzbs laat ik gelijk in mijn watched folder plaatsen waardoor ze de categorie serie erbij krijgen.
Je kan het script vinden op http://forums.sabnzbd.org/index.php?topic=5394.0
En dit script bevalt me goed het controleerd op myepisodes.com welke uitzendingen er zijn geweest en zoekt daarna op nzb.su de nzb erbij. En van nzbsu krijg ik wel goede nzbnamen. Zeker 95% is nu goed. Dus serienaam.sxxexx etc. De nzbs laat ik gelijk in mijn watched folder plaatsen waardoor ze de categorie serie erbij krijgen.
Je kan het script vinden op http://forums.sabnzbd.org/index.php?topic=5394.0