Download Deleten

Stel hier je vragen in het Nederlands.
Je zult sneller (en misschien betere) antwoorden in de engelstalige "boards" krijgen. TIP: je kunt je "profile" ook op Nederlands instellen.
Post Reply
sjoes
Newbie
Newbie

Download Deleten

Post by sjoes »

Beste lezer,

Allereerst zou ik toch graag vermelden dat SabNZBD het beste programma is voor mijn usenet downloads. Het werkt soepel en heeft een goede UI.
Nu heb ik echter wel een probleem waar ik maar niet vanaf kan komen.

Mijn usenet provider (KPN) had geen zin meer om gisteravond die laatste paar repairblocks te versturen. Volgens Sabnzbd zou dat liggen aan retentie.
Nou vooruit, ik neem een maandje abonnement op een payserver omdat ik nog wat andere artikelen op mijn wishlist had.

Hetzelfde artikel stond onderaan (Plush UI) in de history met repairblock tekort.
Vervolgens stond in de download Q hetzelfde artikel met nog een paar MB te gaan. Ik neem dus aan dat deze repairblocks aan het binnen halen was. Alleen dit werkte met mijn payserver ook niet.
Ik heb de history gepurged en geprobeerd deze artikelen uit de queue te gooien. Een beetje onder het mom van, die probeer ik later nog wel een keer.

Het probleem is echter dat deze file niet uit mijn queue wil gaan. Ik krijg hem er niet uit en restarten vh programma heeft geen effect gehad.
Als ik deze specifieke file(nzb) op pauze zet pakt hij geen andere file(nzb) om verder mee te gaan. Ook krijg ik deze download niet omlaag in mijn queue. Hij springt constant weer omhoog op de eerste positie. Maw, de hele queue ligt op dit moment op zijn gat.

Iemand enig idee wat hieraan gedaan kan worden??

met vriendelijke groeten,
sjoes.

EDIT: overigens draai ik versie 0.5.0 en heb ik een screenshot toch maar achterwege gelaten onder het mom van 'geen domme dingen doen'.
Last edited by sjoes on March 30th, 2010, 10:19 am, edited 1 time in total.
shypike
Administrator
Administrator

Re: Download Deleten

Post by shypike »

De eenvoudigste methode is om te starten met de --clean optie.
Dan raak je wel je huidige queue kwijt.

In 0.6.0 gaan we wat doen aan dit probleem.
sjoes
Newbie
Newbie

Re: Download Deleten

Post by sjoes »

ahh kijk eens aan.
Dit lost inderdaad het probleem op. Dan zal ik wel even de andere NZB's er weer in moeten gooien, maar het scheelt een reinstall

vriendelijk bedankt =)
Post Reply